Răspunsuri

2014-09-29T19:06:06+03:00
1+3+5+...+99=100*50/2=50*50=2500

RĂSPUNSUL ESTE 2500!
de ce inmultim 100*50
Este suma lui Gaus această metodă. Caută pe Internet!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T19:08:55+03:00
Sirul dat este de forma a1,a2,a3,..,an unde a1=1 , an=99 si r=2 (ratia)
Formula an=1+(n-1)*r =>
99=1+(n-1)*2(=)98=2*(n-1)(=)49=n-1(=)n=50 =>
90 este al 50 -lea termen al sirului =>
Formula suma primilor n termeni ai unui sir este  (a1+an)*n/2 =>
Suma termenilor sirului este (1+99)*50/2=100*25=2500
*Sper ca ti-am fost de ajutor*
Formula este (a1+an)*n/2
Cred ca tu sti formula (1+n)*n/2 ,nu ??
Da.
Asta e formula pt sirurile de tipul 1,2,3,4,..,n
Formula mea este pe cazul general si in cazul in care ratia este mai mare decat 14