Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T18:42:25+03:00
VII+X=XVII
CCX+I=CCXI
X-VI=IV
La asta cred ca e gresit ceva
CC+XI=CCXI
2014-09-29T18:46:19+03:00
La prima, este VI+XI=XVII, deci nu IX, ci XI;
La a doua, este CCX+I=CCXI, deci CCX, nu CXC;
La a treia, este X-IV=VI, deci IV, nu VI;
La a patra, sincer sa fiu, nu știu cum se procedează.
La a cincea, este CC+XI=CCXI, deci XI, nu IX;
La a șasea, este XL-XV=XVI+IX, deci XVI+IX, ci nu XIV+IX;

Cu plăcere!
1 5 1