Răspunsuri

2014-02-18T17:58:45+02:00
1 ma gindesc la altcineva.
2
tatal meu este ingine

pronumele nehotarit ala
La 1 este pronume nehotarat..atunci cand insoteste un substantiv devine adjectiv pronominal nehotarat! ;)
iar adj.pr. aduc altfel de precizări în afara celor care exprimă calitățile sau defectele, însușirile obiectelor, ființelor, persoanelor etc.
altcineva este pron.neh.
Tatal meu- meu este adj pron posesiv.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T17:59:05+02:00
Cateva vor merge la scoala.- Pronume nehotarat
Cateva fete au organizat o petrecere.-Adjeciv pronominal nehotarat

ok
problema aceasta poate fi rezolvata de oricine
Venise un coleg nou in clasa.
El o ajuta cu tema la matematica.
Niste fete te v-or ajuta cu tema de acasa.