Răspunsuri

2014-09-29T18:12:32+03:00
Pai 7 se divide doar cu el si cu 1 , cred ca suma este 8
eu sunt a8a
Pai si sti sa ma ajuti. La ele?
nustiu , cred ca imparti pe 1 la 7 si iti da acolo cu virgula , copiaza zecimalele
O sa vad ce pot face..
Sper sa mai primesc raspunsuri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T18:20:38+03:00
98:7=14.....91:7=13   84:7=12    77:7=11   70:7=10  63:7=9  56:7=8  49:7=7 42:7=6  35:7=5  28:7=4  21:7=3  14:7=2  7:7=1
Mersii!!
Mai Am unul ma poti ajuta ??
Care este multimea zecimalelor nr 1 pe 7 si care este a 2015 cifra