Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T17:48:50+03:00
1800-1000-800                                  350-300-50                                                                                    nush daca e bun             

is fata si am 11 ani
Comentariul a fost şters
iasi
la osoi
Comentariul a fost şters
2014-09-29T17:49:42+03:00
1800=1000+800 350=300+50
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters