Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T17:37:08+03:00
 inainte de a cere celorlalti sa respecte legile si normele de bun simt, fi tu primul care o face. Nu arunca gunoi pe jos, respecta legile, regulile de circulatie, normele de bun simt, nu da spaga, etc. Nu poti cere altuia sa le respecte daca tu nu faci acest lucru, fii un bun platitor de taxe, arata recunostinta daca beneficiezi de ajutorul de la stat vreodata.Surprindeti faptul nelalocul lui, folositi-l ca proba, faceti-l public pe internet si in presa.Daca un functionar al statului nu isi face treaba, cere spaga, reclamati-l sefului direct, cereti numar de inregistrare la sesizare si raspuns scris pentru masurile luate. Mergeti mai sus pe scara ierarhica, primarie, prefectura, minister, dupa caz. 
2014-09-29T17:39:59+03:00
In acest text poti scrie despre faptul ca:un bun cetatean mentine curatenia in locurile publice,se comporta bine cu ceilalti cetateni si participa la diferite actiuni de imbunatatire a tarii.