Răspunsuri

2014-09-29T17:28:36+03:00
Pai noi suntem in secolul 21 , deci eu zic ca e mileniu .. :\

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T17:29:45+03:00
Este secolul 1 dupa Hristos.......................un mileniu are 1000 de ani
Doamne ce prostii scriu altii...............eu acum ma uit in cartea de istorie de clasa a patra si vad clar ce scrie
Profa mea de istore de lasa sa facem ce vrem in ora si nu ne preda mult deci nu stiu nimic la istorieeu am dat doar o parere =)))))))
eu nu ma supar