Răspunsuri

2014-09-29T17:22:40+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Prin derivare.. am avut si eu la scoala si a fost bine

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T17:46:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ascutite= s-a format prin derivare de la cuvantul de baza ascuti plus sufixul "te".
2 3 2