daca stiu si eu asta nu inseamna ca am cpopiat de la tine. Acest exercitiu l-am avut chie in caiet.
Daca nu ma crezi e problema ta.
mda.. nu conteaza
Nu inseamna ca a copiat de la tine. Si eu am avut acelasi exercitiu la tema si atea sunt cuvintele ce fac parte :D nu va suparati din orice . Pot exista coincidente :)
Multumesc ca ma intelegi. ;)

Răspunsuri

2014-09-29T17:18:03+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Îmbarcare, bărcuță, a îmbarca, barcagiu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T17:20:21+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ambarcatiune, imbarcat,barcuta,barcusoara
1 5 1