Răspunsuri

2014-02-18T17:38:56+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T17:39:10+02:00
Ochiul este un organ a cărui principală funcție este cea de a detecta lumina.
mai multa informatie??
mersi mult de tot
Ochiul este un organ a cărui principală funcție este cea de a detecta lumina. Se compune dintr-un sistem sensibil la schimbările de lumină, capabil să le transforme în impulsuri nervoase. Ochii cei mai simpli nu fac altceva decât să detecteze dacă obiectele din jur sunt luminate sau obscure. Cei mai complecși folosesc la percepția vizuală.
ochiul este un organ de simt
mersi
nai pentru ce