Răspunsuri

2014-09-29T17:06:48+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Invocatia retorica este figura de stil care consta in adresarea intrebarii,raspunsului, sfatului,mesajului unei fiinte de la care nu se asteapta raspuns.
6 5 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T17:07:33+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Defintie din cartea mea de a 8-a 

Invocatia retorica este figura de stil realizata sub forma unei\unor  intrebari de la care nu se asteapta un raspuns , dar prin intermediul careia / carora se transmit o idee , o supozitie , o atitudine 

EXEMPLE:
Unde esti, copilarie / cu padurea ta cu tot ?
(M.Eminescu , O,ramai )
5 5 5