Răspunsuri

2014-09-29T16:57:55+03:00
Vara aceasta vom pleca la mare.
Alina este deja mare
Broasca de la usa s-a stricat.
Aseara am vazut o broasca.
Ana sare in coarda.
Mama a procurat sare de bucatarie:)
23 4 23
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T17:13:39+03:00
Am luat nota noua.
Trec prin noua tari.
Am luat locul noua la un concurs.
Noua nu ne place sportul.
Am facut noua teme.
Colegul meu al luat nota noua la examen.
20 4 20