Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T17:36:18+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
- Bună dimineata, floricico! Sunt un pic cam obosit. As putea să mă aşez pe petalele tale dragute? - Aaaa, nu s-a uscat inca roua de dimineată fluturasule, nu cred ca îți va fi bine să te opreşti la mine. -Dar unde aş putea să-mi trag puțin sufletul? -Uite, acolo, la soare, pe frunzele acelei margarete care pare mângâiată de mai multe raze. -Mulțumesc mult, floricico! Voi trece după-amiază pe la tine să mai povestim. Pa! - Odihnă plãcută, fluturaşule!
Mersi pentru calificativ, drăguţico!
Comentariul a fost şters
2014-02-18T17:37:59+02:00
-Buna ziua, Domnule Margareta. Ce zi frumoasa este azi!
-Intr-adevar.Cum merge viata acolo sus?
-Se intampla lucruri fascinante.Ieri, un soim voia sa manance un pui , dar mama-pasare n-a lasat-o. A fost o batalie splendita.
-Cine a supravetuit?
-Puiul.
2 3 2