Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T17:28:33+02:00
Raspunsul e 3

daca ridici la patrat de sub radical rezultatul va fi in modul, deci intotdeauna pozitiv
si - ori - = plus

deci tine minte

!!!Intotdeauna rezultatul de sub radical e pozitiv
!!!minus la patrat e pozitiv
3 5 3
2014-02-18T17:31:29+02:00
-√3x3=-√9=-3 9 este patrat perfect si radicalul este numarul impartit la jumatatea sa
poftim???
tu crezi o clipa ce ai scris acolo?
corecteaza ca sa nu iti sterg raspunsul