Formuleaza cate cate o propozitie pentru cuvintele: albastru, alabastru,oral,orar,aliniat,alineat

2
am un hanorac de culoare albastru. Am de facut exercitiul 3 oral. Am un orar nou. La ora de sport trebuie sa fiu alimiat in coloana. Noi la inceput de prop trebuie sa scrim cu alineat.

Răspunsuri

2014-09-29T16:11:43+03:00
Formuleaza cate cate o propozitie pentru cuvintele: albastru, alabastru,  oral,  orar,  aliniat,alineat

Tricoul meu este albastru.
Pardoseala din baie este din alabastru.
Examenul va fi oral.
Maine am in orar 5 ore.
Mi-am aliniat frumos pe dulap toate jucariile.
Profesoara m-a certat ca nu am scris cu alineat.

3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T16:12:07+03:00
Marea este albastra precum cerul .
Am rezolvat oral toate exercitiile .
In clasa a-VI-a am un orar cu peste patru ore .
In compunere, am scris cu aliniat .
Sper k te-am ajutat ... poti sa ma ajuti si tu raspunzand la singura intrebare pe care am pus-o .. intra pe profilul meu :-)
1 5 1