Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T16:07:51+03:00
862 - secolul IX , mileniul 1
1595 - secolul XVI , mileniul 2
1907-secolul XX,mileniul 2
2000 - mileniul 2 , secolul XXI
2060 - mileniul 3 ,secolul XXI
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-09-29T16:08:09+03:00
862-sec.9 ,mileniul 1 ;
1595-sec.16,mileniul 2
1907-sec.20,mileniul 2
2000-sec20,mileniul2
1060-sec21,mileniul 3