Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T17:38:22+02:00
Folosim formula ariei:
L * l = 1250 m2.
Facem substitutia si obtinem:
2l * l = 1250 m2 => 
2l^2 = 1250 => l^2=625=>l=25 m
Rezulta ca lungimea este de 50 m.
Atunci perimetrul este egal cu:
2(L+l)=2(25+50)=2*75=  150 m
Revenim in problema si trasam diagonala AC astfel incat sa se formeze doua triunghiuri dreptunghice.
In triunghiul CAB dreptunghic (m<B) = 90 de grade
=> cu teorema lui Pitagora ca: 
AC^2 = BC^2+AB^2
Facand substitutia obtinem:
AC^2= 625 + 2500 => AC^2=   1125 => AC= \sqrt{1125} = 15 \sqrt{5} m
Mult success in continuare!
12 4 12
2014-02-18T18:18:34+02:00
ABCD-dreptunghi    AB=2BC;  ARIA dreptunghi=1250=L*l=AB*BC; 
1250=AB*BC;   AB=2BC  ;AB=50; BC=25;   PERIMETRUL ABCD=2AB+2BC=2*50+2*25=100+50=150;
AC la patrat=AB la patrat+BC la patrat;   AC=25radical 5