Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-09-29T15:29:32+03:00
Leu-animal,ban
vara-anotimp,verisoara
ras-a rade,animal
somn-a dormi,peste
lin-adjectiv
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T15:33:30+03:00
1.Am gasit un leu pe drum.(bani)
La gradina zoologica am vazut un leu.(animal)
La vara voi merge la bunici.
Vara mea este mai mica decat mine
Copii au ras foarte mult
Rasul este un animal rau
Am prins un somn de 6kg
Voi trage un pui de somn

2.Poarta de la fotbal s-a rupt
Mari porta cercei
M-am fript cu ceara
Costi a venit sa ceara tema
Am vazut un car cu boi
Trebuie sa car cartofi