1. Scrie sase numere naturale consecutive dintre care primul sa fie 30 987.

2. Scrie sase numere pare consecutive dintre care al doilea sa fie 28 998.

3. Scrie sase numere impare consecutive dintre care al treilea sa fie 99 999.

Va rog!


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T15:13:10+03:00
1. 30 987 ; 30 988 ; 30 989 ; 30 990 ; 30 991 ; 30 992

2. 28 996 ; 28 998 ; 29 000 ; 29 002 ; 29 004 ; 29 006

3. 99 995 ; 99 997 ; 99 999 ; 100 001 ; 100 003 ; 100 005
2014-09-29T15:15:59+03:00
1)30987,30988,30989,30990,30991,30992
2)28996,28998,29000,29002,29004,29006
3)99995,99997,99999,100001,100003,100005
e cel mai bun raspuns?Marcheaza-l!Multumesc!