Răspunsuri

2014-09-29T14:46:17+03:00
Sar intr-un picior.
Piciorul scaunului s-a rupt

Mi-e dor de o colega.
Ma dor picioarele.

Eu port o rochie.
Se vede un port.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T14:49:05+03:00
M-am lovit la picior .                                                                                                         piciorul scaunului s-a rupt.                                                                                                imi este dor de tatal meu.                                                                                                 de la ora de educatie fizica ma dor oasele.                                                                         astazi port un tricou rosu.      AM MERS IN PORT                                                                                                                                                         
multumesc
cu placere
:* <3
vreau raspunsuri cu drept dar diferite