Salut ,a ajutati si pe mine acum va rog la un exercitiu ? daca da uitati cerinta !!! Consultati dictonarul si alcatuiti enunturi cu ajutorul cuvintelor aerodrom si duzina.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T14:29:12+03:00
La aerodrom instructorii isi invatau elevii sa piloteze avioane.
Mama mi-a cumparat o duzina decreioane.
2014-09-29T14:51:21+03:00
LA SAULESTI SE AFLA UN AERODROM FOARTE MARE