Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T13:16:51+03:00
Pune pe masa pachetul ce-l tii in brate.
E nemultumit de pedeapsa ce-l asteapta.
Nu stiu de ce-l sperie intunericul.
Avionul este cel mai rapid mijloc de transport.
Tiriac a fost cel mai bun tenismen al nostru.
Cel din urma va fi cel dintai.
Stefan cel Mare a fost domnitorul Moldovei.
3 5 3
2014-09-29T13:18:51+03:00
Paris e cel mai frumos oras.
Fratele meu este cel mai cuminte.
Profesoara de engleza este cea mai eleganta profesoara.
Tot ce-l preocupa e sa aiba note bune.
Ideea ce-l macina nu-l lasa sa doarma noaptea.
Nu e prea multumit de romanul ce-l scrie.