Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • sk8
  • Ambiţios
2014-09-29T10:45:03+03:00
Propoziţia regentă este propoziţia de care depinde o propoziţie subordonată.

exemplu: Am desenat un fluture pentru nota 10.

Sper că exemplul şi explicaţia sunt bune şi că te-am putut ajuta. :3 
8 3 8
2014-09-29T11:35:51+03:00
Propozitia regenta este propozitia de care depinde o alta propozitie
ex:Se stie/unde ai fost
2 5 2