Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T10:12:13+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X + Y = 24 - 13
X + Y = 11
2(X + Y) + 19 = 2 * 11 + 19 = 22 + 19 = 41
2 5 2
2014-09-29T10:59:58+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Stiind ca , determinati 19+2x+2y.


x+y+13=24 \\ \\ => x + y = 24 - 13 \\ \\ 19 + 2x + 2y = 19 + 2(x+y)=19 + 2(24 - 13)=19 + 48 - 26 = 41


4 3 4