Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T09:41:33+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
     
U( 4^{100}) = U( 4^{2*50}) = U[ ( 4^{2} )^{50}] = U(16^{50}) = 6



2014-09-29T10:45:03+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
4 la 1=4            4k+1
4 la 2=16          4k+2
4 la 3=64          4k+3
4 la 4=256        4k
100:4=25 de forma 4k
U(4 cu exponentul 100)=6
2 5 2