Răspunsuri

2014-02-18T16:49:27+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T16:54:11+02:00
Bai:  O harta a romaniei mai micutza, poze cu Rauri, poate si niste ceva proverbe "Ai carte ai parte" (chiar dak nu-i de geografie ,merge). 
Chestii din aste, dar mai putin cu desene cu copii d'astea.
Cu munti, podisuri, campii,   poate o foaie cu informatii despre ceva.
  Un desen frunos cu sistemul solar.
        Cred ca ti-am dat ideii.      :* bafta!!
2 5 2