Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T08:04:01+03:00


curcubeie : diftong " ie"

roua : diftong " ua"

beie :diftong " ie "

vietii: diftong "ie" ,"ii"

diminetii : diftong "ii"

e ce este e-l?
" e - i "
este hiat .. :P si e este vocala , iar i semivocala.. :D
aha
vezi ca mai pun o intrebare cu punte raspunde-mi este la fel
2014-09-29T08:06:32+03:00
"ie" sin cuvantul curcubeie; "ua" din cuvantul roua ; "ie" din cuvantul beie ; "ie" si "ii" din cuvantul vietii ; "i-a" din cuvantul si-a (e o singura silaba) ; "iiii" din cuvantul diminetiiii