Numarul a este egal cu 25% din b
Cat la suta din numarul a+b este egal cu numarul b?

2
stai asa...ca ma luninez eu
*luminez
la spatele culegerii scrie ca raspunsul este 80% dar nu are rezolvare si ne-a spus ca ii trebuie
gata
deci ce a scris teodora nu e bun

Răspunsuri

2014-02-18T16:48:19+02:00
/ = supra
a + b  = a + 25 a deoarece b = 25 x a 
b = 25 x 26 
4 2 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T17:02:40+02:00
A=25b/100

(a+b) ori X%=b 

Noi trebuie sa aflam x%

(25b/100+b) ori X% =b   ---inmultim b-ul din paranteza cu 100, ca sa avem ac. numitor

(125b/100) ori x% =b

x%=b supra 125b/100

x%=b*100/125b.    simplif b cu b si 100 si 125.

x%=4/5

x=4/5* 100

x=400/ 5

x=80 %

Unde nu stii spune

si b se simplifica cu b
da
scuze ca te intreb dar ma mai poti ajuta cu ceva? cu o problema
zi
este pe pagina mea , aceea cu un teren agricol