Alexandru si Alina su impreuna 25 creioane colorate.Alexandru are cu 5 creioane mai multe decat Alina.Cate creioane colorate are fiecare ?

2
Alexandru Il vom nota cu a
Si alina cu b : astfel vom avea a+b =25 .. si a =b +5
bianca, e de clasa 1
trebuie cu desen
Inlocuim ..si avem 2b +5 =25 => b = 10 si dupa 10 + a = 25 => a = 15

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T16:46:11+02:00
|------------------------------------------------|    25

|------alina-----------|         Alina


                    |------alina-----------|--5--| alexandru

alina+alina+5=25
alina+alina=25-5
alina+alina=20
2* alina=20
alina=20:2
alina=10

alexandru=10+5=15

mersi mult mult mult de tot
vezi ca segmentele pe care scrie alina trebuie sa fie egale
eu am incercat
  • Utilizator Brainly
2014-02-18T17:03:57+02:00
Alina         ___
Alexandru  ___ ____cu 5  acolada 25
rezolvare
1.25-5=20 creieoane
2.20/2=10 creieone are alina
3.10+5 =15 creieone are alexantru
1 5 1