Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T21:41:25+03:00
Cartea este in viata noastra un element central al creari unui psihic sanatos, a culturii generale, sprijinul in cadrul unei decaderi nervoase, este uneori ceva mai mult decat un profesor, un prieten, o cunostinta. Cartea este un mod  de comunicare si reprezinta o ordonare a cuvintelor la formele lor cele mai expresive. A scrie este o arta deoarece trebuie sa ai dar pentru a putea realiza ceva pe care il poti citi cu drag si mai ales cu intensa daruire. Scrisul se invata din practica, din citirea operelor de mare valoare ale inaintasilor nostri. Preocuparea exprimarii in acest mod este realizata inca din cele mai vechi timpuri sub mai multe forme in functie de perioada pe care o traversau. La inceput se scria pe peretii pesterilor pe tablite de lut, de lemn, de fildes, bronz, pe papirus. Din inceputuri de civilizatie oamenii au manifestat o mare ravna de a invata, de a se initia si a patrunde in tainele existentei. Nimeni n-a reusit sa faca acest lucru de unul singur, ci a trebuit sa preia ceea ce deja stiau inaintasii sai. Antichitatea, Evul Mediu si Epoca moderna si-au perfectionat permanent formele de instruire, folosind consecvent cartea.
10 4 10
2014-09-28T21:57:42+03:00
Lectura joaca un rol foarte important in viata noastra de zi cu zi.ea sta la baza tuturor limbilor.Ce este cartea multi isi pun aceasta intrebare , dar putini gasesc raspunsul potrivit,cartea este izvorul vetii,ea ne imbogateste vocabularul cu cuvinte noi,ne ajuta sa ne exprimam mai usor gindurile,sentimentele,trairile.Personajul unei carti este un model de urmat de la fiecare luam cite o calitate.Lectura nu este altceva decit descoperirea unui orizont nou necunoscut . Caci ””cine stie carte are patru ochi””...

5 4 5