Răspunsuri

2014-09-28T21:26:54+03:00
Ar fi mai putine furturi/crime. Nu a-i mai auzii injuraturi la toate colturile lumea ar fi mai civilizata etc.
Oamenii ar fi mai buni unii cu altii , nu ar mai exista atata rautate. Oamenii i-ar da mai multa importanta lui Dumnezeu.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-29T07:17:34+03:00
Nu ar mai fi crime , furturi . Nu s-ar mai înjura in fiecare moment . Oameni sar purta mai civilizat . Ar merge oameni mai des la biserica , etc.
2 5 2