Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T21:22:57+03:00
Eu in primul rand as spune cati ani am , cum ma cheama dupa ma caracterizez spunand ca sunt ambitios  muncitor ,,,,,
trebuie sa scriu o foaie intreaga...mai sp cate cv si te fac " cel mai bun " te rog e foarte important ;o3
pai nu stiu spune si tu ca iti place chimia ca de mica iti place sa amesteci anumite substante cum ar fi sarea de bucatarie cu apa , anumite solutii de la curatatorie
ms :**
2014-09-28T21:31:22+03:00
Dupa raspunsul anterior as scrie ce lectii imi place , m-as descrie ce caracter am ... si mai gindestete si tu ceva ;)