Răspunsuri

2014-09-28T19:27:36+03:00
Vedeam= predicat verbal
fluturi= complement direct
zburatori= complement de mod
mersi
Scuza-ma,dar trebuie sa te corectez la cuvantul "zburatori". Este atribut adjectival (AA) pt ca raspunde la intrebarea "ce fel de fluturi?"(zburatori). Complementul de mod raspunde la intrebarea "cum? ",in concluzie,ma gandesc ca nu se poate pune intrebarea "cum fluturi? " :)) Sper ca nu e nicio suparare. :D
nu e nici o suparare , mersi de corectare. Eu nu mai fac de mult lucrurile astea si vad ca s-au cam uitat:)) . Dar la vedeam functia sintactice e predicat verbal , nu verb predicativ
Nu ai de ce sa imi multumesti! Ma bucur ca ti-am readus aminte :)) O seara frumoasa :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T19:27:43+03:00
Vedeam=verb predicativ (VP) -ce faceam?
fluturi=complement direct (CD) - ce?
zburatori=atribut adjectival (AA) - ce fel de?