Spuneti-mi cate o propozitie cu cuvintele : hora, lautari, cantec, compozitor, vraja .
Multumesc, astept raspuns !

2
Mi-ar trebui niste propozitii mai bunicele.......poate si putin mai lungi........

Răspunsuri

2014-02-18T16:23:02+02:00
Ai intrat in hora,acum joaca!
Lautarii au o munca foarte frumoasa si obositoare.
Acest cantec ma reprezinta.
George Enescu a fost compozitor roman.
O simpla vraja m-ar putea face de nerecunoscut.
38 4 38
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T16:23:24+02:00
A inceput hora uniri care multora le place.
lautari canta astazi intrun local si in multe alte locuri propuse 
aly a compus un cantec frumospe pe care o sa-l cante maina la festival
compozitorul cantecului fur elise este un geniu neinteles de oameni.
aceasta este vraja literaturi care uneori te cuprinde in ea.

28 4 28
Unele putin mai bune si mai lungi....
mersi
vreau o propozitie cu dirijor