Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T16:17:36+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1) Cati metri de stofa sunt necesari pentru a crea un costum?
36:9=4 m

2) Cati metri de stofa sunt necesari pentru a crea 85 de costume?

4*85=340 m
6 5 6
2014-02-18T16:19:05+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
36m....9 costume
xm.....85 costume
_______________
x=36x85 supra 9=3060supra 9(3060:9) = 340 m material. E ok?(e cu regula de 3 simplă)

1 5 1