Intro scoala sunt inscrisi in clasele primare 456 de elevi.Dintre ei 178 iau masa la cantina scolii, iar 87 de elevi raman la scoala pt pregatirea temelor sub supravegherea cadrelor didactice.

a)Aflati nr elevilor care nu iau masa la cantina scolii?

b)Aflati nr elevilor care nu raman la programul sumplimentar pt pregatirea temelor?

2

Răspunsuri

2014-09-28T19:00:54+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T19:04:18+03:00
A) 456-87-178 =191 elevi
b) 456 -87=369 elevi
acesta este raspunsul
1 5 1