Răspunsuri

2014-09-28T18:55:37+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T19:15:39+03:00
Nu se specifica felul complementului :   | Asa ca iți da exemplu din toate  |
-complement direct 
-complement indirect 
-complement circumstanțial de: -loc 
                                              -timp
                                              -mod
-complement de agent.
----------------------------------------------------------------------

1) Complement direct: 
     Il vad pe copil 

2) Complement indirect :
    A vorbit despre copil 

3)Complement circ. de loc 
   Vom merge la copil 

4) Complement circ. de timp 
   Nu se poate realiza :(

5) Complement de agent (nu cred ca ai învățat )
   Problema a fost rezolvata de catre copil 


nu am invatat nik din ce ai scris tu
decat complement si atat
offf......poti lua doar exemplele
dar ms oricum
au am incercat sa ofer un raspuns cat mai complex