Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T18:58:42+03:00
Notam x= numar pui si y=numar iepuri
x·2+y·4=68 de picioare ( puii au cate 2 picioare iar iepurii cate 4)
x+y=20 capete

(2x+4y)-(x+y)-(x+y)= 68-20-20=28 => 2y=28
2y=28 impartim totul la 2=> y=14=> 14 iepuri
20-14=6 pui
2 5 2
2014-09-28T19:00:04+03:00
Presupunem ca toti ar fii iepuri
20 * 4= 80
sunt prea multe picioare
80 -68 =12
12 /2 =6 pui
20-6=14 iepuri
12 4 12