Am gasit o intrebare la un test : "Un tetraedu regulat are suma tuturor muchiilor egala cu 54 cm.Lungimea unei muchii este egala cu ... cm." Eu am raspuns 9 ,dar am cautat la solutii si a observat ca lor le-a dat 6.Au gresit ei s-au eu?Cine ma poate ajuta repede?

2

Răspunsuri

2014-02-18T16:10:59+02:00
9 este raspunsul corect pentru ca un tetraedru are toate laturile egale. (54 / 6 = 9)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T16:11:51+02:00
Tetraedrul regulat are 6 muchii congruente .
De aici rezulta ca 6m=54 cm . 
m=54:6=9 cm 
Ai scris corect, este gresit la raspunsuri . Poate la raspunsuri se refereau la numarul muchiilor. E bine 
La asta m-am gandit si eu,dar daca ses refereau la muchii trebuia pusa alta intrebare
pai daca tetraedrul regulat are 6 muchii imparti perimetrul la 6 si se obtine 9 cm deci e gresit la raspunsuri mai mult ca sigur
scuze imparti suma tuturor muchiilor la 6