Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T18:50:59+03:00
Primavara  iarba  verde  s-a  incoltit.
Pe  iarba  pufoasa  s-a  culcat  un  catelus.
Pe  iarbas-a  culcat  o  pisica.
s-a*
2014-09-28T18:53:00+03:00
Omatul sclipeste in mii de scantei
Flori sclipitoare de argint se tes pe geamuri.
Fulgi de nea ca roiul de albine albe.
Iarna are o rochie tesuta din mii de fulgi de zapada.
Copacii, parca de zahar, strajuiesc drumurile troienite si casele oamenilor.
scrieti 5 reactii de neutralizare sti sa faci?
cccccceeeeeeeeeeeeeeeee
scrieti 5 reactii de neutralizare
Nu stiu!!!