Răspunsuri

2014-09-28T18:22:47+03:00
Am avut si eu asta la scoala dar nu cred ca iti trebuie atata minte casa o faci...
Ex Titlul Cartile Au sufler vrea sa arate ca toate cartile traiesc vesnic si ca sufletul lor vine de la autor care ne ipartaseste o parte din imaginatia sa
iti dau o idee ... cartile pot primi suflet de la autor pentru ca el pune suflet in creatiile sale asa este?
Ex Titlul Cartile Au sufler vrea sa arate ca toate cartile traiesc vesnic si ca sufletul lor vine de la autor care ne ipartaseste o parte din imaginatia sa
Ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T18:27:03+03:00
Cărțile au suflet si ele deoarece au multe informații,ca mintea unui om.Daca esti supărat plângi si te faci urat ca si cărțile cand nu sunt citite se fac urate,deci au sentimente si sentimentele provin din inima.Si ele au nume si culoare diferită ca oamenii. Cand te duci în biblioteca si nu este ni ci un copil,nu te poți simți singur deaorece cărțile care vor sa ne facă bine îmbogatindu-ne vocabularul sunt mereu în preajma ta. Acestea au fost doar niște idei,poate si un fel de compunere
2 5 2