Răspunsuri

2014-09-28T18:22:35+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T18:39:48+03:00
Pamantul tresare din somn, vesel si plin de viata, sub calda binecuvantare a soarelui.Pulbere marunta de aur pluteste sub cerul albastru in ziua - ntunecata de soare.
Invazduh se inalta cantecul greierilor jucausi.La rasarit, mijeste o geana de lumina trandafirie.
Soarele s -a infipt in crestetul cerului si de acolo dogoreste.
Curcubee aurite in punti fragile se intind pe campia ca o mare cu valuri de aur.Pasari stropite cu felurite culori se scalda in stralucirile de diamant ale soarelui.Dealurile par aprinse in flacari aurite, campiile sunt pline de spicele galbui care isi tin la san grauntele ca niste prunci.S -a impanzit in aer mireasma boabelor coapte, a spicelor grele cu o adiere de paina proaspata.
La apus, soarele coboara tremurator, iar deasupra licaresc stele mici, ca niste tinte de argint.Ziua lunga, arzatoare a verii , aduna copii la scaldat.
Compunerea se numaste Anotimpul luminii si al  caldurii.
Sper ca iti place ..fica a luat FB + la aceasta compunere
Succes!