1] GASESTE NUMARUL DE 6 ORI MAI MIC DECAT SUMA NUMERELOR 279 SI 387.2]. DE CATE ORI ESTE MAI MARE SUMA NUMERELOR 51 SI 45 FATA DE DIFERENTA LOR. SI VA ROG SA-MI EXPLICATI CUM SE FACE. VA MULTUMESC MULT

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T18:04:30+03:00
1)(279+387):6=666:6=111
2)(51+45):(51-45)=96:6=16
e cel mai bun raspuns?marcheaza-l.multumesc.
2014-09-28T18:06:07+03:00
A)278+387=666
666:6=111 este nr.
sau (278+387):6=111
b)51+45=96
51-45=6
96:56=16
de 16 ori este mai mare suma nr decat diferenta
sau:(51+45):(51-45)=96:6=16