Răspunsuri

2014-09-28T17:57:13+03:00
Simplificare inseamna impartire.Imparti si numaratorul si numitorul la acelasi numar.Simplificare se face cu nr 2 cand nr se termina intr-o cifra para ex:22,cu 3 cand nr este multiplu de 3 ex:63 si cu 5 cand ultima cifra e 0 sau 5 ex 100.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T17:57:58+03:00
375375/871871  descompunem si vedem ce au in comun

375375 = 3 * 5^3 * 7 * 11 * 13
871871 = 7 * 11 * 13^2 * 67

deci se poate simplifica prin 7, 11 si 13, ca sa nu facem multe simplificari, vom face asa
7*11*13=1001

375375/871871   simplif prin 1001=
375/871
7 4 7