ai nevoie doar de astfel de repetitii:lin,lin/din anumite exemple de la versuri?
Da . imi trebuie poezia din care face parte si versul cu repetitia

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T17:34:19+03:00
Repetiția este o figură de stil (procedeul artistic) care constă în folosirea de mai multe ori a aceluiași cuvânt sau a mai multor cuvinte, spre a întări o idee sau o impresie. În poezie, susține ritmul și cadența versurilor, iar în proză întărește imaginea.
Exemple:
Merge încet, încet spre școalăVijelia vine, vine, vine... tot mai tare și mai tareDoină, doină, cântec dulce!Când te-aud nu m-aș mai duce.Doină, doină, vers cu foc!Când răsuni eu stau pe loc. (Mihai Eminescu, Doină)
1 5 1
2014-09-28T17:34:23+03:00
Repetitia: Vijelia vine,vine,vine...foarte tare! Cand se repete un cuvant de mai multe ori la rand!!!!!
1 2 1