Răspunsuri

2014-09-28T17:24:12+03:00
Un elev a citit o carte in 3 zile. In prima zi  \frac{1}{4} din totalul paginilor si inca o pagina. A doua zi a citit  \frac{2}{5} din rest si inca 3 pagini. A treia zi  \frac{4}{6} din noul rest si ultimele 30 de pagini. 
Cate pagini are cartea si cate pagini a citit fiecare din cele 3 zile??? 

Help my daca stii

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T17:24:44+03:00
Din cauza formei geoide a pamintului si faptului ca razele solare cad perpendicular pe ecuator acestea nu ajung si in extremitatile de nord si sud a pamintului, aerul fiind rece si precipitatiile transformindu-se in ninsoare si aici apare zapada