1. Calculati masurile unghiului unui patrulater convers ABCD, stind ca m (unghiului B) este dublul masuri unghului A, m (unghiului C)= 3 supra 8 din m(unghiului A, iar unghiul D reunit unghiul C. 2. In patrulaterul convers ABCD se dau : m(unghiului BAD) =110 grade , m (unghiului ABC)=110 grade , m (unghiului ADB)=29 de grade si m(BDC)=56 de grde .Calculati masurile unghiulor BCD,ABD,ADC,si unghiul C.

2
pai as zice dupa cum am invatat unghiul d reunit cu unghiul C MDA ACUM VEZI TU CUM
a 7a
da mersii
Deci.... m( unghiului A) + 2 (MASURI UNGHIUL A) + 3 UNGHIUL A + 3 (UNGHIUL A) = 360 de grade*3 (masura unghiului A) supra 8Si apoi, asociezi, le faci la numitor comun si astfel vei afla si celelalte masuri de unghiuri in functie de A
ok

Răspunsuri

2014-09-28T19:37:17+03:00
Deci.... m( <A) + 2m( < A) + 3m (<A )+ 3m(<A) = 360 de grade*3m<a/8Si apoi, asociezi, le aduci la numitor comun si astfel vei afla si celelalte masuri de unghiuri in functie de A
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T19:40:45+03:00
M este (unghiul A) inmultit cu 2(unghiul b)apoi +3 Unghiul B
totul apoi immultit la patrulaterul ABCD
deci am aflat patrulaterul ABCD

2)acum trebuie de aflat  triunghiul  BDC
(29 de grade de imultit la 2)si apoi iese ca o ecuatie de clasa a 5a
29m+59 la puterea a 2 a -110 de grade=360
mai departe cred ca stii ca e o ecuatie simpla de clasa a 5a))))))


1 5 1