Răspunsuri

2014-09-28T16:34:07+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T16:35:28+03:00
4+3x3-12
Prima data se efectueaza operatiile de gradul 2 (inmultirile si impartirile), iar dupa aceea cele de gradul 1 (adunarile si scaderile)

4+3x3-12=4+9-12=13-12=1

Sper ca te-am ajutat! :*** 
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters