Răspunsuri

2014-02-18T15:49:19+02:00
Lungimea : 240 cm
latimea :                   240 : 3 = 60 cm

Au fost nevoie de : 
2 x 240 + 2 x 60 = 480 + 120 = 600 cm
( deoarece fata de masa este dreptunghiulara iar formul pt. calcul este : 2 x lungime + 2 x latime )
240:3 = 80.... daca nu ma crezi , mai calculeaza o data
multumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T16:02:51+02:00
1/3L=l 
L=3l
240 cm = 3l
l=80 cm
Ldantela = P = 2L+2l=480+160=640 cm = 6,4 m
1 5 1