Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T16:28:33+03:00
1. O mărime scalară (pe scurt scalar) este o mărime fizică complet determinată numai prin valoarea sa numerică. Exemple: lungimea, masa, volumul, densitatea, temperatura.
   Mărimea fizică vectorială este acea mărime fizică care este complet definită atunci când se cunoaște valoarea numerică, unitatea de măsură și orientarea în spațiu (direcție și sens).
2. Spațiul cosmic este, într-o primă aproximație, vid. Totuși, el nu este complet lipsit de conținut, ci este umplut cu gaze la presiune extrem de scăzută și pulberi. Spațiul cosmic conține câmpuri gravitaționale, radiații electromagnetice, neutrini.
1 5 1
2014-09-28T16:31:57+03:00
Pai scalare si vector sunt niste marimi fizice.
Exista mai multe forte cum ar fii forta gravitatiei, forta atractiei (cum ne atrage pamantu), forta electromagnetica, forta nucleara slaba , forta nucleara tare..
Wow -.- stiam si eu ca sunt marimi fizice. Am intrebat ce inseamna cuvintele .. Ma rog, mersi oricum pentru a 2-a intrebare :)
Nu ai pentru ce, scuze nu am inteles eu atunci prima intrebare